8/30/2007

Δήλωση

Αποφάσισα ν΄ αποδεχτώ την πρόταση του Αλέκου Αλαβάνου να είμαι υποψήφια με το Συνασπισμό Ριζοσπαστικής Αριστεράς, ως ανένταχτη. Για μένα είναι μια σημαντική στιγμή, γιατί από το 1989 συνειδητά απέφυγα να έχω οποιαδήποτε κομματική ένταξη ή δραστηριότητα, χωρίς όμως ποτέ να σταματήσω την πολιτική μου δράση, κυρίως με το γράψιμο μου και με τη συμμετοχή μου στις κινητοποιήσεις του μαζικού και πολιτικού κινήματος.
Όντας όλο αυτό το διάστημα υπέρμαχος της ευρύτερης δυνατής ενότητας της ριζοσπαστικής Αριστεράς για την απόκρουση της νεοφιλελεύθερης επίθεσης στη διεθνή ειρήνη και στα κοινωνικά και δημοκρατικά δικαιώματα των εργαζόμενων και της νέας γενιάς, ως προϋπόθεση για μια άλλη πορεία, από τη βαρβαρότητα στην απελευθέρωση, της κοινωνίας και του κόσμου που ζούμε, λυπάμαι που η ενότητα αυτή δεν έχει πραγματοποιηθεί σ΄ όλη την αναγκαία της έκταση.
Ωστόσο στις σημερινές συνθήκες, ο ΣΥΡΙΖΑ με τη σημερινή του σύνθεση και με τις προγραμματικές του διακηρύξεις κι εφόσον οι γραμμές του παραμένουν ανοικτές για την ισότιμη συνεργασία και των υπόλοιπων ρευμάτων και ανένταχτων προσώπων αυτής της Αριστεράς, όταν και εφόσον το θελήσουν, αντιπροσωπεύει την πιο προωθημένη, μέχρι σήμερα, πραγμάτωση ενός τέτοιου αριστερού συνασπισμού.
Στη δυνατότητα που μου δόθηκε να επιλέξω οποιαδήποτε εκλογική περιφέρεια, επέλεξα το ψηφοδέλτιο της ιδιαίτερης πατρίδας μου, στο Ηράκλειο Κρήτης. Πριν απ’ όλα επειδή αποτελεί για μένα τιμή να υποβληθώ στην κρίση των ανθρώπων της περιοχής που γεννήθηκα και όπου πέρασα όχι μόνο τα παιδικά κι εφηβικά μου χρόνια, αλλά και το μεγαλύτερο μέρος της τελευταίας δεκαετίας. Μπορώ επίσης σήμερα ν΄ ανταποκριθώ μ΄ αυτό τον τρόπο και στην πραγματικά τιμητική πρόσκληση παλιότερων και νεότερων φίλων και συντρόφων της αριστεράς της πόλης εδώ και πολλά χρόνια.
Η επιλογή μου αυτή αποτελεί επιπλέον έμπρακτη στήριξη της απόφασης του Προέδρου του Συνασπισμού Ριζοσπαστικής Αριστεράς να θέσει υποψηφιότητα σε εκλογική περιφέρεια στην οποία θα εκλεγεί μόνο εφόσον υπάρξει σημαντική αύξηση των ποσοστών της ριζοσπαστικής Αριστεράς: Αυτή η αύξηση είναι απολύτως αναγκαία προϋπόθεση για την ενίσχυση των αγώνων των εργαζομένων και της νεολαίας.

Τρίτη, 21 Αυγούστου 2007

Δεν υπάρχουν σχόλια: